dimecres, 12 de novembre del 2008

els de 2n estudien la ciutat!

Alguns alumnes de 2n d'ESO han anat per Olot, estudien els carrers, les places, la vegetació...la Història d'Olot!!
és important saber què tenim a la nostra ciutat, moure'ns correctament, saber anar a qualsevol punt sense perdre'ns!!
Aquí en teniu una mòstra amb imatges, del que va ser l'experiència!!
Tots ho van fer GENIAL!




Suman que riallera!! Dugu estàs molt quiet no???

Amara, on miraves??


Suki, que recte que estàs? sembles un soldat!!


L'Orokia sempre ben posada eh!!!


mmmmmm...que bo!!


oh!! Mireu que ha trobat la suman!!! Sabeu què és?


Ara és l'Orokia que està despistada! FOTOOOOOO

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei hola a tots els de l'aula 22!!! Fa dies que penso molt amb vosaltres, i he pensat, què deuen fer els nens i nenes de l'aula 22? I l'Anni i la Susanna??? Per això m'he decidit a mirar el blog de l'aula 22 i he vist que estàveu preciosos a les fotos.
Dugu, Suki, Suman, Mohamed,... i tots, com esteu guapos?? Escriviu-me i dieu-me alguna cosa que jo estic a Barcelona i em teniu molt oblidada.
L'Alhagi em va enviar un mail de de l'aula d'acollida amb l'ajuda de'n Carles i l'Eva. A veure si vosaltres ho feu... Un petó molt gran i molts records!!!

JUDIT

Anònim ha dit...

Perdona Orokia,... m'havia oblidat de dir-te que tu també surts molt guapa a les fotos!!!

JUDIT

Anònim ha dit...

I l'Amara........ Uffff, que despistada....
JUDIT